6 תשובות
ואל תאכל בננה בדום פנים ואופן זה עושה עצירות לא נורמלית
כשהייתי ילדה סבלתי מזה המון והייתי שותה כף שמן זית בבת אחת וזה היה ממש עוזר. כן זה מגעיל אבל זה בדיוק שניה ואפשר אחר כך לאכול או לשתות משהו...
וגם עגבניות ידועות בתור פתרון אז השקשוקה שהציאו פה מעליי זה רעיון מעולה.
אכילת מלפפון ירוק זה הפתרון לעצירות
תקפיד גם לאכול לאט ולשתות בסוף

תהיה בריא
תישב בשירותים אחרי ארוחת בוקר, מציעה לך לאכול שקשוקה (זה עושה יציאות) תשתה מים ואז תלך לשירותים ופשוט תלחץ ותנסה להוציא תיקח אפילו תפאלפון ושירים ואוזניות בהצלחה, ובכללי 12 כוסות מים ליום!
מים, יוגורט, חלב (עדיף חם, את יכולה להכין לך שוקו), פירות (לא בננות ותפוחים), ירקות.
ההפך. בננה טובה למי שיש לו שילשולים.. תוכל (תוכלי) שזיפים מיובשים. ותשתי הרבה מים
באותו הנושא: