4 תשובות
היי.
זה מאוד משתנה ותלוי בדבר הדואר, האם נעשה ביטוח לחבילה ועוד שלל גורמים שנלקחים בחשבון.
אני הייתי ממליצה לך, מהניסיון האישי שלי, לא להתעסק יותר מדי עם פיצויים ושטויות כאלה והגבלות של מחירים, אלא לגשת *ישירות* למנהל סניף הדואר הקרוב לביתך, זה שקיבלת בו את החבילה, לספר לו על המקרה. בדרך כלל זה נגמר מהר והוא פותח תלונה ומעביר את הפנייה ולא לוקח הרבה זמן עד שמגיע פיצוי, והוא מאוד הולם בדרכ.
שואל השאלה:
היי לירון אכן מתברר שהמוכר שילם על ביטוח בנפרד עד 50 eur אך אני שלמתי כולל משלוח 70 eur אבל כן שווי החבילה הינו 50eur
אני כבר בטיפול בעניין עם מישהו בכיר יותר "מסתם" מנהל סניף.
וזה מה שכתבה לי מישהי בכירה בדואר. (האופציות שהציבה בפניי)
אנונימי
היי, מהן האופציות?
שואל השאלה:
סעיפים 1-2
אנונימי
באותו הנושא: