3 תשובות
אני לא בקיא במדעי הגזים אבל כנראה שזה בגלל פירוק סוגי מזון על ידי חיידקים הנמצאים באופן טבעי במעי הגס
מאויר שאנחנו בולעים כשאנחנו שותים/אוכלים
שני התשובות נכונות
באותו הנושא: