7 תשובות
עשי אירובי לפני, ולא ייתפסו לך השרירים.
שואל השאלה:
כמה זמן מומלץ לעשות אירובי לפני כל פעילות גופנית?
כמה זמן מומלץ לעשות אירובי לפני כל פעילות גופנית?
אנונימית
20 דקות.
בהצלחה
ד''א גם מתיחות יכולות להקל על השריר בזמן שהוא מתאמן, אך פעילות אירובית
בריאה יותר לשריר.
בהצלחה
ד''א גם מתיחות יכולות להקל על השריר בזמן שהוא מתאמן, אך פעילות אירובית
בריאה יותר לשריר.
אחרי שתתחילי להתאמן, אחרי תקופה מסויימת השרירים שלך לא יתפסו יותר, זה בגלל שאת לא רגילה למאמצים גופניים.
ממליץ לך אחרי כל אימון לעשות מקלחת חמה (מים חמים מאוד, לא סתם חמים אבל לא רותחים מידי/שורפים) שירגישו כמו בסאונה רטובה (או שתלכי לסאונה רטובה).
לי זה עוזר, אני מתאמן כמעט שנה במכון כושר, ולא נתפס לי הגוף אפילו פעם אחת! (אני רציני)
סאונה רטובה או מקלחת חמה, משחררות את השרירים, באמת שזה עוזר (הרבה אנשים אומרים שזה עוזר וגם קראתי על זה באינטרנט וגם אני אומר לך מניסיון אישי)
חימום ומתיחות לא באמת עוזר, מניסיון.
את יכולה לעשות חימום לפני האימון אבל מספיק כמה דקות.
ממליץ לך אחרי כל אימון לעשות מקלחת חמה (מים חמים מאוד, לא סתם חמים אבל לא רותחים מידי/שורפים) שירגישו כמו בסאונה רטובה (או שתלכי לסאונה רטובה).
לי זה עוזר, אני מתאמן כמעט שנה במכון כושר, ולא נתפס לי הגוף אפילו פעם אחת! (אני רציני)
סאונה רטובה או מקלחת חמה, משחררות את השרירים, באמת שזה עוזר (הרבה אנשים אומרים שזה עוזר וגם קראתי על זה באינטרנט וגם אני אומר לך מניסיון אישי)
חימום ומתיחות לא באמת עוזר, מניסיון.
את יכולה לעשות חימום לפני האימון אבל מספיק כמה דקות.
אנונימי
סאונה אינה מומלצת אחרי אימון מכיוון שחום הופך את השריר לפגיע
וייתכן שזה יכול לעשות לך בעיות.
וייתכן שזה יכול לעשות לך בעיות.
אני חושבת שכדאי לך לעשות 15 דקות ריצה בהתחלה ואז את האימון שלך ובסוף מתיחות זה מה שאני עושה ובדרך כלל לא נתפס לי
אנונימית
כדאי לעשות מתיחות לפני ואחרי האימון בכדי שלא יקרה מצב שבו השרירים יתפסו. וגם נראה לי שבכדי שהם לא יתפסו, מומלץ שבאמת תשמרי על ספורט לעתים קרובות.
באותו הנושא: