3 תשובות
אם זה קרה לך בגלל דבר שהיה במקום עבודתך וגרם לך להתעלף ולא סתם נחת עליו או עשית משהו כדי שיפעל אז כן את יכולה לבקש על זה פיצוי
שואל השאלה:
בנאדם שגרם לי ל ptsd צץ במקום עבודה שלי.. זה לא משיהו בשליטת העבודה שלי אני יודעת אבל בגלל שזה לא משיהו שנשלט על ידי אף אחד אז מחליקים על זה כאילו כלום לא קרה? הבוס שלי הבין שזה קשור לאותו בנאדם והוא מנסה להוציא ממני מידע עכשיו אבל אני לא מסוגלת לדבר איתו על זה כל עוד הוא עדיין שם כי אני יודעת שזה יכול להיגמר לא טוב..
בנאדם שגרם לי ל ptsd צץ במקום עבודה שלי.. זה לא משיהו בשליטת העבודה שלי אני יודעת אבל בגלל שזה לא משיהו שנשלט על ידי אף אחד אז מחליקים על זה כאילו כלום לא קרה? הבוס שלי הבין שזה קשור לאותו בנאדם והוא מנסה להוציא ממני מידע עכשיו אבל אני לא מסוגלת לדבר איתו על זה כל עוד הוא עדיין שם כי אני יודעת שזה יכול להיגמר לא טוב..
אנונימית
שואל השאלה:
כנראה שביחס להתעלפות קודמת בעבודה זה לא נחשב כתאונת עבודה השאלה עכשיו איך אני מתאפסת על עצמי וחוזרת לעבוד כל עוד הבנאדם שם..
עילפון קודם וראשון בעבודה הייתה עקב חום יתר עבדתי כקונדיטורית מתחילה אחרי סיום קורס והיה חם מידי ולא נתנו לי לצאת להתאוורר כשהרגשתי לא טוב
כנראה שביחס להתעלפות קודמת בעבודה זה לא נחשב כתאונת עבודה השאלה עכשיו איך אני מתאפסת על עצמי וחוזרת לעבוד כל עוד הבנאדם שם..
עילפון קודם וראשון בעבודה הייתה עקב חום יתר עבדתי כקונדיטורית מתחילה אחרי סיום קורס והיה חם מידי ולא נתנו לי לצאת להתאוורר כשהרגשתי לא טוב
אנונימית
באותו הנושא: