11 תשובות
מ1 עד 10? - 0
ההפך ממגעיל.
איזה חמודים הבנים פה אני נמסה
אנונימית
לא הבנתי איפה השאלה.. אני לא מוצא שום דבר מגעיל פה
מה זה סימני מתיחה? מה מגעיך בזה?
אנונימי
אני שונאת את הסימני מתיחה שלי
אןף אתם בטח סתם רוצים שנרגיש טוב עם עצמנו
אנונימית
^ לא כולם
רק לבנים האיכותיים
אנונימית
לא מגעיל.
ממתי בני אדם צריכים להיות מושלמים בשביל להיות מושכים ויפים
זה לא מגעיל
וזה טבעי ואף אחת לא צריכה להיות מושלמת ומנותחת
אישה צריכה להראות
כמו אישה
חח זה סימני מתיחה כיאלו? אתן צריכות להבין שהרבה מאוד מהבנים לא שמים לב לחרא הזה ומתרכזים בעיקר. לא רואה שום דבר שדוחה אותי או משהו.
זה סימני מתיחה
יש את זה ל95 אחוז מהבנות
זה כל כך רגיל ולא מגעיל
ואם מישהו מעז להעיר לך על זה לא מגיע לו לנשום איתך באותו כוכב