3 תשובות
לא הליכה רגילה
הליכה קצת מהירה כזאת
זה יותר טוב ויותר עוזר
אנונימי
זה טוב אבל אם את מרגישה לא טוב אז תפסיקי כי זה עלול לעשות נזק
זה מעולה