7 תשובות
כי חשוב לה מאוד שנהיה רגועים ושקטים בשיעור שלה, היא לא מבינה שזה לא יקרה.
שואל השאלה:
איזה שיעור היא מלמדת?
אנונימית
שואל השאלה:
חח אני מתה
אנונימית
שואל השאלה:
חח מורה למה
אנונימית
המורה שלי (לצערי) תמיד עושה לנו, לי זה לא עוזר ולא משנה ממש כי אני לא צריכה את זה אבל משום מה היא תמיד אומרת שאנחנו לא רגועים וחייבים לעשות מדיטציה.
אני עושה פעם ב.. וכן זה מרגיע..