4 תשובות
אישית אני רואה מישהו מלא כמישהו קצת עגלגל וקצת מעל המשקל התקין.
ומישהו שמן בעיניי זה מישהו בהשמנת יתר ולא סתם עגלגל. אלא ממש בעודף משקל רציני
ומישהו שמן בעיניי זה מישהו בהשמנת יתר ולא סתם עגלגל. אלא ממש בעודף משקל רציני
כמה קילוגרמים טובים ומבנה גוף.. שמן זה מנופח בכל גוף, מלא זה רק בטן נפוחה בקטנה.
היום קוראים לאנשים בbmi תקין "מלאים", כי האידאל הוא bmi מינימלי או נמוך מדי.
שמן זה אכן עודף משקל.
שמן זה אכן עודף משקל.
אנונימית
מלא זה מילה נחמדה יותר
באותו הנושא: