התחברות הרשמה

כדאי לאכול שתי חטיפי אנרגיה עם יוגורט?

23 בדצמבר 2018, 13:53
חטיפיםאוכלאנרגיהחטיפי אנרגיה    
4 תשובות
כן. בתיאבון. כמנת ביניים זה בסדר.
S
Smoke
כן למה לא
f
fairy_
כן מה למה לא
ש
שלייי❤
כן, בתיאבון
איימי
באותו הנושא:
אני בדילמה קשה, מה כדאי לאכול קודם, חטיף נוטלה, או מקלות שוקולד ?
אכלתי היום קוראסון חטיף אנרגיה מוקרם ועגיות שוקולד ציפס מה עוד לאכול?
זה בסדר לאכול חטיף פריכונים 95 קלוריות + חטיף אנרגיה 56 קלוריות + אפרסק?
כתוב על היוגורט 19/5 והיום ה 21/5 כדאי לי לאכול?
זה בסדר לאכול את החטיף אנרגיה הזה בדיאטה?
כדאי לאכול עכשיו יוגורט אפרסק או שמאוחר?
אני מצש רעבה כדאי לי לאכול מנה חמה או חטיף?
עם אני בדיאטה.. כמה חטיפי אנרגיה מותר לי לאכול ביום?
כדאי לאכול יוגורט אפרסק (יופלה) אם אני הולך לישון בעוד שתיים?
סוגי גבינות שאפשר לאכול בדיאטה? כמה אחוז? איזה חטיפי אנרגיה אתם ממליצים?
מומלץ לאכול חטיפים אנרגיה ?