3 תשובות
זה בסדר!
לא לא הרסת את הדיאטה זה סהכ 200-230 קלוריות. תקזזי את זה משאר היום ותמשיכי כרגיל או שתצאי להליכה לשרוף את זה. אם תגידי נו כוסאומו במילא הרסתי תדיאטה אץ תמשיכי לאכול שטויות עד שכבר באמת תיהרס הדיאטה.. פשוט תמשיכי בדיאטה כאילו לא קרה כלום, זה קורה לכולם מבטיחה לך.
אנונימית
אבל מה שכן, כדי למנוע את זה לפעם הבאה, תדאגי לך ערב לפני לכריכים מחוץ לבית, קופסאות אוכל, ירקות חתוכים .. תהיי מוכנה ותארגני הכל מראש וככה לא יהיו לך נפילות ואם תבואי מורעבת אז יהיה לך פתרון זמין.
אנונימית
באותו הנושא: