תשובה אחת
אני אישית מקפיאה חלב כאשר אני רואה שלא אספיק להשתמש בו לפני תאריך התפוגה. סביר להניח כי הוא קצת פחות "בריא" אך זה לא קריטי. תאריך התפוגה כבר לא משמעותי. אני משתמשת בו כשלושה ימים לאחר ההפשרה.
מור קובי
באותו הנושא: