7 תשובות
בטח שמותר
אבל לא הרבה
אבל לא הרבה
עדיף שלא.
כמובן שכן במינון נכון, אבל בכלל שזו פנימה ריקה עדיף להימנע ולאכול במקום זה אורז / פנימה מלאה (כמו בטטה)
כמובן שכן במינון נכון, אבל בכלל שזו פנימה ריקה עדיף להימנע ולאכול במקום זה אורז / פנימה מלאה (כמו בטטה)
אפשר, יש גם ספגטי עם 100% חיטת דורום.
מה למה דיאטה זה נורא
תלוי בתפריט שלך.
שלישי צלחת ספגטי תוסיפי לצלחת גם סלט
ומנת חלבון כמו (חזה עוף,שניצל, עוף, בשר, קטניות...) וזאת אחלה ארוחה
ומנת חלבון כמו (חזה עוף,שניצל, עוף, בשר, קטניות...) וזאת אחלה ארוחה
לא נראה לי אבל אני לא בטוחה תחפש בגוגל ...
באותו הנושא: