10 תשובות
גם אני, במה הם נאחזים כשיש להם משברים?
לי אין אמונה
וזה נראה לי נורמלי
אני לא מאמינה באלוהים אם זאת הכוונה שלך, ואם קשה אני נאחזת באנשים הקרובים לי
אני גם חושבת.. יש לפחות משהו אחד שמאמינים בו, לא בחובה דווקא דת אך גם במורלים או אמירות
נאחז בעצמי :)
ולאטאיסטים זה הפוך, לא הגיוני האמונה.

אי אפשר להסביר לעיוור מלידה את ההבדל בין צהוב לירוק, ועיוור מלידה לא יכול להסביר איך זה להיות עיוור ביחס ללראות.
בתור אגנוסטית אני יכולה להגיד שיש עוד דברים להיאחז בהם
ברגעי משבר באמונה נגיד אני נעזרת במשפחה ובחברים שלי
לשאלה לא רק את
יש הרבה אמונות בעולם, ורבות מהן מתנגשות זו בזו, כלומר לפחות חלקן אינן נכונות. מבלי להתווכח על נכונות האמונה שלך, את בוודאי מסכימה שישנן אמונות שגויות (אלים מהמיתולוגיה היוונית, או הנורדית, אלילי המצרים, ואפילו הנצרות והאיסלאם, כולן אמונות שתסכימי שאינן נכונות). אם יש אמונה שגויה, מה מוזר יותר, להחזיק באמונה הזאת בכל זאת, או לא להחזיק באף אמונה?
יש אמונה
אבל לא בכוונה של אמונה דתית
ולי זה נראה מוזר שלאנשים יש אמונה