4 תשובות
ברור.
זה מתבטא בבכי הסטרי או קוצר נשימה.
זה כן יכול לפגוע בבריאות.
ואפשר פשוט לתת לה כוס מים להרגיע אותה ולחבק אותה.
זה מתבטא בבכי הסטרי או קוצר נשימה.
זה כן יכול לפגוע בבריאות.
ואפשר פשוט לתת לה כוס מים להרגיע אותה ולחבק אותה.
ברור
זה פשוט יבוא אליה בבום גדול מידי ויהיה לה קשה להכיל את זה
לדעתי יכאב לה מאוד הראש וחוסר תיאבון
זה פשוט יבוא אליה בבום גדול מידי ויהיה לה קשה להכיל את זה
לדעתי יכאב לה מאוד הראש וחוסר תיאבון
בטח
זה מתבטא באי יכולת לנשום ובכללי תסמינים של התקף חרדה.
תהיי לידה ותתמכי בה תגידי לה שהכל בסדר ואם היא תצטרך משהו את פה.
זה מתבטא באי יכולת לנשום ובכללי תסמינים של התקף חרדה.
תהיי לידה ותתמכי בה תגידי לה שהכל בסדר ואם היא תצטרך משהו את פה.
כן, יכול להיות לה טראומה
באותו הנושא: