4 תשובות
לנסות להתחבר אליו שוב
אם הוא לא זורם אז שחרר ממנו אין מה לעשות
אולי מרגיש בוגר יותר ורוצה להיות עם הגדולים. מובן ולגיטימי... אולי תנסה פעם הבאה להיות זה שמתקרב אליו? תנסה להיות גם עם הגדולים יותר
זה קרה לי ולבן דוד שלי גם, בדיוק בגילאים האלה. שנינו ניתקנו קשר והוא הפסיק לבוא לאירועים משפחתיים ולא פגשתי אותו שנים. מגיל 11 עד גיל 16 לא שמעתי ממנו המון וראיתי אותו פעם בתקופה. בגיל 16 הוא כבר התבגר לגמרי וחזר לדבר איתי ואנחנו בקשר טוב היום, מדברים המון. הוא תמיד בא עכשיו לאירועים משפחתיים וכיף איתו. אני אומרת שזה פשוט עניין של גיל, זה יעבור לו, אתה תראה.
שואל השאלה:
נאמני סטיפס תמחקו לי תשאלה בבקשה
אנונימי