6 תשובות
לא.. את חייבת לישון כי
א. זה לא בריא.
ב . איך את יכולה ללמוד ככה?
א. זה לא בריא.
ב . איך את יכולה ללמוד ככה?
הורס לך את השינה
אנונימית
שואל השאלה:
ל תחשבו שיש פה כינוי מקורי
אני לא מרגישה שזה כלכך משפיעה עלי
ל תחשבו שיש פה כינוי מקורי
אני לא מרגישה שזה כלכך משפיעה עלי
שואל השאלה:
אבל אני לא יכולה להירדם עכשיו בכלל ואני על כדורי הרגעה שלא מרגיעים אותי לול
אבל אני לא יכולה להירדם עכשיו בכלל ואני על כדורי הרגעה שלא מרגיעים אותי לול
לא
זה ממש לא בריא
תנסי להתרגל לישון טוב בלילה
תנסי להתרגל לישון טוב בלילה
באותו הנושא: