27 תשובות
להגיד לה שתכסח אותך במכות זה ירגיע אותך
אנונימי
שואל השאלה:
^ האפקתי שלא לצחוק
תשתה כוס מים
תשתה מים, תשמע מוזיקה.
תרביץ לשק איגרוף ואם אין אז לכרית.
לנשום ולחשוב על דברים אחרים.
או להעסיק את עצמך.
או ללכת לישון גם אופציה.
או לדבר איתה עלזה.
יש מישהו שלא עצבני מאיתנו? אנחנו עם מעצבן זה ידוע.
הדרך הכי טובה להתמודד איתנו זה להיות אדיש, וזה שתי ציפורים במכה כי זה גם מחרפן אותנו (הנשים)
לנשום עמוק ולהוציא לאט לחשוב על מחשבות טובות
למה התאפקת שלא לצחוק?
אנונימי
תפסיק לחשוב שבנות חלשות ולזלזל בבנות, יש בנות שיותר חזקות ממך
אנונימי
i could tell you, but then i'd have to kill you
עצם זה שרשמת את זה זה כדאי להתגרות בנו זה טיפה ילדותי כמובן שאני לא רוצה לעליב

ושתה כוס מים זה בריא ומרגיע
שואל השאלה:
מה רשמתי כדי להתגרות בכן? שאני יותר חזק מבנות? :\ חח
שואל השאלה:
liz לא הבנתי את אוהבת שגבר אדיש איתך ושותק ולא מדבר?

בלונדינית ספרי ספרי חח
אתה לא יותר חזק מבנות, יש בנות שיכולות לכסח אותך תאמין לי
אנונימי
שואל השאלה:
^מי יכולה לכסח אותי בדיוק?
שואל השאלה:
חס ושלום ממש לא, אני לא מתאמן ולא יודע גם ללכת מכות חח
אבל מעצבן שהוא כותב שיש בנות שיכולות לכסח אותי
שואל השאלה:
אני בחור עדין ואני בכלל לא שרירי חח אמרתי לך אני לא מתאמן.
אבל זה לא אומר שבת יכולה לכסח אותי :\
אנשים הזויים יש פה
בסדר, אתה יותר חזק מבנות.
מי מתעסק בזה בגיל כזה anyway
שואל השאלה:
עניתי למה שכתבו לי, טוב? שקט.
^ תעשה טובה, אתה חלש שלא מתאמן ויש הרבה בנות שיכולות לכסח אותך
אנונימי
עזבו אתכם סתם חלשלוש, אפילו אחותי תכסח אותו xd
אנונימי
שואל השאלה:
רק בגלל שאמרתי שאני לא מתאמן? :\ ממש הגזמתם
חלשלושי חלשלושי קטני חמודי.
אנונימי
תשתה מים קרים תרגע.
בואי נגלה לו את כל הסודות וזהו^^
שואל השאלה:
אנומני כי אני יותר חזק מבנות! חעחע (מבנים לא חייב חח)

בלונדינית, מה הם כל הסודות?

liz גם להיות אדיש ליד אחת עצבנית זה לא ממולץ
מצד שני לזה נשים נמשכות. כשגבר מראה יותר מדי עניין זה משעמם.