16 תשובות
תחשבי בצורה הזאת
שאת שם, אף אחד לא חושב שזה מביך אותך כי כולם באו בעצם לאותה מטרה
שאת שם, אף אחד לא חושב שזה מביך אותך כי כולם באו בעצם לאותה מטרה
אנונימית
אין לך מה להיות מובכת , תבואי נטו למטרה שלך ויהיה טוב
אף אחד לא באמת מסתכל עלייך כל אחד עסוק באימון שלו ובכושר שלו
לכי למכון של אימוניים אישיים זה בדרך כלל יותר קטן ופחות עמוס באנשים
אני חשבתי אותו הדבר אז התחלתי להתאמן עם מאמן אישי שאני יכול לסמוך עליו ושכיף לי גם סתם לדבר איתו על החיים
תנסי אולי אימונים אישיים זה יותר אחד על אחד ופחות יביך אותך אולי
זו בדיוק הסיבה למה הפסקתי ללכת לחדר כושר, המקום שאני הולכת יחסית קטן וצפוף ומלא אנשים בעיקר בנים מתבגרים וכולם מסתכלים אחד על השני אז אני לא אוכלת את זה שכולם עסוקים בשלהם
והם עוד שמו את המתקן סקוואטים בצורה אסטרטגית ככה שהתחת פונה לא לקיר או מראה אלא לאמצע המרחב כשמטר ליד יש מתקנים אחרים שאפשר לשבת בהם ולאמן ידיים קיצר ממש מעצבן הייתי אומרת
מישהו אפילו התחיל איתי ומאז באמת נעלם לי המוטיבציה ללכת לשם
והם עוד שמו את המתקן סקוואטים בצורה אסטרטגית ככה שהתחת פונה לא לקיר או מראה אלא לאמצע המרחב כשמטר ליד יש מתקנים אחרים שאפשר לשבת בהם ולאמן ידיים קיצר ממש מעצבן הייתי אומרת
מישהו אפילו התחיל איתי ומאז באמת נעלם לי המוטיבציה ללכת לשם
אנונימית
אני בחדר כושר כבר חצי שנה ולא זה לא מביך אף אחד לא באמת בוחן אותך או מסתכל תאמיני לי אני יודעת
אנונימית^ איי איי אז התחילו איתך מי ישמע אנסו אותך גם איתי מתחילים וזה באמת לא משנה בכלל כאילו אני לא שמתי לב שמסתכלים אולי בקטנה אבל לא משהו שבגלל זה לא כדיי ללכת
את בסדר עם זה שמתחילים איתך,אני לא
אני באה להתאמן לא שיסתכלו עליי מתאמנת וזה לא רק אני
ידיד שלי פעם שלח לי תמונה של מישהי מחדר כושר בזמן שהיא מתאמנת ואמר שהיא ממש שווה והתייעץ איתי עליה, ככה שזה לא רק אני
אני באה להתאמן לא שיסתכלו עליי מתאמנת וזה לא רק אני
ידיד שלי פעם שלח לי תמונה של מישהי מחדר כושר בזמן שהיא מתאמנת ואמר שהיא ממש שווה והתייעץ איתי עליה, ככה שזה לא רק אני
אנונימית
אומרת לך אחת שכם מביך אותה, אני בחדר כושר ואין מצב שאני אגיע לשם ולא יהיה ילדים מהשכבה שלי אבל חשבתי לעצמי שכולם באים לאותה מטרה ובתכלס אף אחד לא מסתכל ספציפית עלייך ואיך את מתאמנת אז הכל טוב. לרוב אני גם הולכת עם לפחות חברה אחת ואז אני מרגישה יותר בנוח, ממליצה לך גם.
זה בסדר אני אומר לךמניסיון אף אחד לא יסתכל עלייך כל אחד מרוכז באימון שלו
תכלס כולם עברו את זה במכון כושר, כולם יודעים איך זה להתאמן בפעם הראשונה ואיך זה מרגיש כשמסתכלים עלייך ושאחרי הכל אנשים באים כדי להשתפר.
אף אחד לא מדתכל עליך, תאמיני לי, אני בעצמי פחדתי נורא ללכת ואז הלכתי וראיתי שלאף אחד לא אכפת ממני, אז ירדתי חמש קילו :-)
בסדר, מי ישמע מי את שהם יזכרו אותך
תלכי לחדר כושר של בנות
באותו הנושא: