2 תשובות
שואל השאלה:
אני לא
ממש לא כמה ימים. בימים הראשונים אפילו עולים קצת במשקל כי הגוף מפחד שהוא לא יקבל אוכל אז הוא נכנס למצב של פאניקה והוא אוגר שומן.

זה תלוי כמה קיצוני עושים את זה.. יש כאלה שיראו עליהם אחרי כמה שבועות יש כאלה אחרי כמה חודשים..
זה ממש משתנה מאדם לאדם..
מה שבעיקר רואים זה הירידה וההרזיה המהירה. שזה קורה מהר ולא לאט כמו בדיאטה רגילה. זה לא תמיד מגיע לרזון קיצוני..

וכמובן, מקווה שאת לא מתכננת להרעיב את עצמך. לא דבר שהוא שווה את זה.
באותו הנושא: