6 תשובות
לא חייב
אולי בהתחלה ואז לעלות בהדרגה
שואל השאלה:
כי זה אימוני בטן קצרים וhiit קצר גם
תלוי באימון, אם כל יום האימון נראה אותו דבר, אז יום מנוחה בין אימון לאימון, ולא 3 אימונים לפני המנוחה.
אם זה אימון מחולק ובנוי כראוי, לא בהכרח שתצטרכי לנוח
שואל השאלה:
זה אימונים שונים לא אותו דבר, כל יום אימון בטן אחר ותרגילים אחרים.
בגלל שזה אימוני בטן אני רוצה מנוחה אחרי 3 אימונים כי אתמול כל הבטן נתפסה לי והיה קשה לי לנשום מרוב כאב
אימון בטן, גם אם הוא שונה, נשאר אימון בטן. אימון שונה הכוונה לקבוצות שונות של שרירים.
במקרה הזה עדיף לעשות יום אימון, יום מנוחה, שיהיה בהצלחה
שואל השאלה:
סבבה לגמרי <3 ככה אעשה תודה רבה <3