9 תשובות
מישהוא יכןל להסביר לי איך אני רושמת שאלה??
היי לפי מה שענית לי זה רושם לי שאני לא יכולה לענות לך כי אין לי מספיק פרחים או משהוא כזה מה אני אמורה לעשות כדי שאוכל לכתוב?? הכוונה אל "חייכו כי למה לא"
את צריכה שיהיו לך 5 פרחים. כלומר שתעזרי לפחות לחמישה אנשים.
אבל את עדיין יכולה לכתוב שאלות...
אבל רשמתי תגובות לאנשים ואין לי פרחים בכלל חחח
ואני לא מצליחה לכתוב עדיין
רק שואל השאלה יחליט אם להביא לך פרח או לא, תלוי אם עזרת לא או לא. לא על כל השאלות מקבלים פרחים :)
תצליחי לכתוב כשיהיה לך לדעתי 5 םרחים.
אה סבבה תודה רבה
לכי על זה . חיים פעם אחץ
זה לא בריא ככ כדאי להימנע
אנונימית