3 תשובות
כן בהחלט, יכול להיות שזה יעזור לך אז למה לא
תדברי איתם, הרבה אנשים היו במצב שלך ויש סיכוי מאוד גבוה שגם הם. וגם אם לא אני חושב שהם יכולים להבין אותך.

פסיכולוג זו אפשרות טובה, את יכולה לשפוך בפניו ובעסרת הידע המקצועי שלו הוא יכול לאבחן אותך ולייעץ לך.

אני ממליץ לך גם לצאת לטייל בחוץ ולראות חברים, תמיד עוזר.
אני מבינה לגמרי מה את חווה.
אני אשמח לדבר איתך בפרטי