6 תשובות
כן תעשי בדיקות דם. זה לא חייב להיות אנמיה אבל זה מדהו שצריך לבדוק.
תעשי זה יכול להיות חוסר ברזל או ויטמינים וכדאי שתטפלי בזה
שואל השאלה:
אי אפשר להעיר אותי ואני לא שולטת בזה, אני רוצה עוד ועוד
אי אפשר להעיר אותי ואני לא שולטת בזה, אני רוצה עוד ועוד
אנונימית
תעשי דחוף בדיקה
אולי חסר לך עוד דברים
תקבעי בהקדם
לבקש הפניה מהרופא משפחה
אולי חסר לך עוד דברים
תקבעי בהקדם
לבקש הפניה מהרופא משפחה
אולי גם בדיקת סוכר? אם יש נפילת סוכר אז מרגישים חלשים אבל אל תשכחי את הברזל
אל תישני כול כך הרבה זה ממש לא בראי לגוף אסור לישון יותר מ10 שעות תנסי לי שון 10 עד 9 שעות,שינת יתר גורמת לעיפות...
באותו הנושא: