5 תשובות
את תיהי בריאה יותר

ויש מצב שתאהבי את עצמך יותר
אנונימי
תחשבי על תוצאה כלשהי שאת רוצה להגיע אליה ואם תשקיעי ותעשי אימונים תגיעי אליה בסופו של דבר וזאת תהיה תחושה מדהימה שאת תביני שהיה שווה להתאמן
זה כיף, זה משחרר, זה מעביר זמן, זה מוריד קלוריות (בחלק מהמקרים), וזה נותן תחושה טובה
את תרזי
אנונימית
משחרר הורמוני שמחה במוח
מחטב
כיף
את מרגישה חזקה יותר