7 תשובות
את כבר נמצאת בלופ לפני שיהייה מאוחר מידי תודיעי למישהו שיעזור לך לצאת מהלופ הזה את תעברי את זה הכל בסדר את רק צריכה לרצות את זה
מבינה אותך כלכך גם אני במצב הזה כבר הרבה זמן אני יודעת כמה זה קשה ואני חושבת שאי אפשר להפסיק בלי טיפול.
לכל אחת מתאים טיפול שונה אבל לדעתי הכי עדיף אישפוז במחלקה להפרעות אכילה כי שם משגיחים אחרי הארוחות שלא תקיאי
לכל אחת מתאים טיפול שונה אבל לדעתי הכי עדיף אישפוז במחלקה להפרעות אכילה כי שם משגיחים אחרי הארוחות שלא תקיאי
אני לא מבין לאנשים יש כאב גרון הולכים לרופא,כאב ראש הולכים לרופא, למה כשיש בעיה נפשית הם נותנים לה להמשיך לפגוע בהם במקום ללכת לרופא, לכי בהקדם לפסיכולוג ופסיכיאטר זו התקווה והדרך הנכונה.
אנונימי
תקשיבי אהובה הייתי בזה שלוש שנים. הדרך היחידה שיצאתי מזה זה פשוט היה להתאשפז. רק אז הבנתי עד כמה שאני פוגעת בגוף שלי והפסקתי עם זה, אם את מעוניינת בשמחה תפני אליי בפרטי ואנסה לעזור לך, אבל בלי עזרה מקצועית מאוד קל להדרדר לרמות מסוכנות
אנונימי כי בעיה נפשית היא בנפש כידוע.
זה דבר שקשה לטפל בו למרות שהוא פוגע בך.
בעיקר במחלות כמו אנורקסיה ובולמיה שהמחלה מרגישה כמו העוגן שלך וגורמת לך לעיוות של המציאןת.
קל מאוד להגיד ללכת לטיפול ולא להבין למה לא מטפלים ונפטרים מההפרעת האכילה האיומה הזאת.
אבל אם זה היה כלכך קל לטפל בזה אני מאמינה שלא היו הרבה שחולות בזה ולצערי המון בנות חולות שלא מסוגלות לבקש טיפול או עם רצון בכלל להחלים מזה.
מי שלא עבר את זה לא יבין את זה.
כל מה שקשור במחלות הנפש מאוד מאוד מאוד שונה ממחלות פזיות כמו כאב ראש או גרון או אפילו סרטן.
כי אלו דבר פיזיים שהורסים אותך.
הפרעת נפש הורסת אותך אבל מעוותת לך את החשיבה. את המציאות ואת איך שאתה רואה את הדברים וגורמת לך להרגיש שאתה כלום בלעדיה ומאוד קשה אפילו רק לחשוב על המחשבה לחיות בלי זה למרות הפגיעה הענקית שהיא גורמת.
זה דבר שקשה לטפל בו למרות שהוא פוגע בך.
בעיקר במחלות כמו אנורקסיה ובולמיה שהמחלה מרגישה כמו העוגן שלך וגורמת לך לעיוות של המציאןת.
קל מאוד להגיד ללכת לטיפול ולא להבין למה לא מטפלים ונפטרים מההפרעת האכילה האיומה הזאת.
אבל אם זה היה כלכך קל לטפל בזה אני מאמינה שלא היו הרבה שחולות בזה ולצערי המון בנות חולות שלא מסוגלות לבקש טיפול או עם רצון בכלל להחלים מזה.
מי שלא עבר את זה לא יבין את זה.
כל מה שקשור במחלות הנפש מאוד מאוד מאוד שונה ממחלות פזיות כמו כאב ראש או גרון או אפילו סרטן.
כי אלו דבר פיזיים שהורסים אותך.
הפרעת נפש הורסת אותך אבל מעוותת לך את החשיבה. את המציאות ואת איך שאתה רואה את הדברים וגורמת לך להרגיש שאתה כלום בלעדיה ומאוד קשה אפילו רק לחשוב על המחשבה לחיות בלי זה למרות הפגיעה הענקית שהיא גורמת.
תלכי לטיפול לפסיכולוג ופסיכיאטר רק הם יכולים לעזור לך
יקרה,
אני שומעת את התסכול שנגרם בעקבות הפרעת האכילה, הייאוש והתשישות שכנראה הם הביאו איתה ואולי יש רצון להפסיק את הקאות אך יש אפשרות שהצורך בשליטה גדול יותר ואולי הוא זה שמנהל כרגע את ההפרעה.
נראה כי את נלחמת מלחמה מאוד קשה בהפרעת האכילה, נשמע שיש קול מסוים שאומר לך שכדאי להפסיק אך אולי יש קול נוסף שגורם לך להישאר ולהמשיך בתהליך ההקאה.. אני מבינה מדברייך כי מאסת כבר, אולי יש רצון למצוא את המקום שיוכל לעזור לך לצאת מהלופ הנוראי שאת נמצאת בו. אולי איש מקצוע יוכל לסייע לך בכך. אני מצרפת לך לינק לרשימה של מרכזי טיפול ומרפאות שמתמחות בהפרעת אכילה ואולי תוכלי למצוא משהו שנמצא קרוב למקום מגורייך https://www.iaed.org.il/%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96%d7%99-%d7%98%d7%99%d7%a4%d7%95%d7%9c/
יקירתי, חשוב לא להישאר לבד. אולי יש מישהו שיוכל להיות לצידך בזמנים הכל כך קשים אלו ויתכן שהוא יוכל ללוות אותך בדרך להחלמה.
אני מתנדבת בעמותת סה"ר סיוע והקשבה ברשת. אני רוצה להזמין אותך לצ'אט אישי ואנונימי עם אחד ממתנדבנו. נוכל להעניק לך אוזן קשבת במקום שמלא אמפתיה והכלה.
מצרפת לך לינק שניתן דרכו להתחבר ישירות לצ'אט.
אנו כאן בשבילך.
שלך,
מתנדבת סה"ר
אני שומעת את התסכול שנגרם בעקבות הפרעת האכילה, הייאוש והתשישות שכנראה הם הביאו איתה ואולי יש רצון להפסיק את הקאות אך יש אפשרות שהצורך בשליטה גדול יותר ואולי הוא זה שמנהל כרגע את ההפרעה.
נראה כי את נלחמת מלחמה מאוד קשה בהפרעת האכילה, נשמע שיש קול מסוים שאומר לך שכדאי להפסיק אך אולי יש קול נוסף שגורם לך להישאר ולהמשיך בתהליך ההקאה.. אני מבינה מדברייך כי מאסת כבר, אולי יש רצון למצוא את המקום שיוכל לעזור לך לצאת מהלופ הנוראי שאת נמצאת בו. אולי איש מקצוע יוכל לסייע לך בכך. אני מצרפת לך לינק לרשימה של מרכזי טיפול ומרפאות שמתמחות בהפרעת אכילה ואולי תוכלי למצוא משהו שנמצא קרוב למקום מגורייך https://www.iaed.org.il/%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96%d7%99-%d7%98%d7%99%d7%a4%d7%95%d7%9c/
יקירתי, חשוב לא להישאר לבד. אולי יש מישהו שיוכל להיות לצידך בזמנים הכל כך קשים אלו ויתכן שהוא יוכל ללוות אותך בדרך להחלמה.
אני מתנדבת בעמותת סה"ר סיוע והקשבה ברשת. אני רוצה להזמין אותך לצ'אט אישי ואנונימי עם אחד ממתנדבנו. נוכל להעניק לך אוזן קשבת במקום שמלא אמפתיה והכלה.
מצרפת לך לינק שניתן דרכו להתחבר ישירות לצ'אט.
אנו כאן בשבילך.
שלך,
מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: