3 תשובות
מותר שיהיו מידי פעם ימים שלא שומרים, זה לא יקרה כלום כל עוד זה מידי פעם ושאר הזמן תשמרי. זה לא יפגע בחיטוב אם תשמרי מעכשיו
הכל טוב
פשוט מחר תאכלי בריא יותר
זה בסדר גמור, לכולם יש פאשלות.. זה גם בריא למצוא איזון.
כי ירדתי בחודשיים 4 קילו.. רציתי יותר אבל רואיינו תוצאות טובות והיו לא מלא פאשלות, איך חברה הכי טובה שלי אומרת? "טוב זה לבריאות הנפש" והיא צודקת