8 תשובות
את לא אכלת 700 קלוריות אז אין מצב ששרפת 700
שואל השאלה:
מה הקשר אני אומרת לך ששרפתי 700+ קלוריות ודאי ואכלתי פחות
אנונימית
טוב אחותי מה שתגידי
שואל השאלה:
כן
אנונימית
מה יש לכם ממנה עזבו אותה וואו
קודם כל את בגרעון קלןורי אבל אני מציעה לך לאכול טיפה יותר
וואו וכל הכבור ששרפת 700 פלןס יפה❤
שואל השאלה:
אמ כן שרפתי 700 ואפילו יותר (: לכיוון ה800 כשאת בטיול והולכת 20 אלף צעדים במסלול אינטנסיבי סו
אנונימית
אם אכלת רק 500 קלוריות זה גרוע ממש כי גם אם לא היית הולכת ושורפת 700 קלוריות לא הגעת לכמות הקלוריות שאת שורפת