6 תשובות
שואל השאלה:
אני מרגישה משהו למשהו קצת כל היום חושבת עליו, מנסים לקבוע להיפגש אומר לי אפשרי אבל אחרכך לא ניראלי.. זה מה שהוא אומר.. אולי הוא בלחץ ממשהו? אם כן ממה? אולי הוא לא רוצה שיהיה בנינו משהו? אתם חושבים שיש לו משהו אם הוא ככה מתנהג? אם כן למה? הוא רשם לי שאני ירצה להיפגש אני יגיד לך אבל כרגע אני לא יכול.. שיתאפשר אני יבוא מה הקטע? קשה לי האמת באלי לראות אותו כבר
הוא משחק בך תיפטרי ממנו.
הכרתם ברשתות החברתיות? אם כן אולי הוא די לחוץ מזה, כי זה מלחיץ להפגש עם מישהו שלא פגשת אף פעם
אנונימית
שואל השאלה:
כן מהאינטנגרם
אז כנראה בגלל זה הוא ממש לחוץ
שואל השאלה:
למה אבל ממה יש לו להילחץ