תשובה אחת
נסי להתרכז בנשימות שלך לעתים קרובות יותר. נשימה נכונה גם מפחיתה גמגום, גם מרגיעה אותנו (ראי ערך "מדיטציה") וגם מקנה תחושת ביטחון מעטה יותר או לחילופין תורמת בהפחתת תחושת סטרס חברתי כמו "פרפרים בבטן".
אם מעניין אותך לשמוע עוד אני אשמח להרחיב בפרטי, זה חשוב לי לעזור לביישנים בתור אחד שהיה כזה וכבר לא כזה בכלל אלא אפילו אם ביטחון עצמי יחסית גבוה :)