4 תשובות
לזכור שזה מה שיש ואת לא יכולה לדעת הכל וסתם חבל להלחץ מזה
להבין שהלא נודע הוא לא נודע ודאגה בקשר אליו לא תעזור.
קל לומר פשוט לזרום ולהבין שאי אפשר לדעת ומיותר לדאוג אבל תכלס כשאת לחוצה את לחוצה ואין מה לעשות עם זה כל כך. לדעתי את פשוט צריכה לנתח מה בלא נודע מלחיץ אותך ואולי אחרי שתדעי את זה יהיה לך יותר קל להתמודד
עבור כל מקרה,
אם יש לך מה לעשות לגבי זה, אז מה את דואגת, תטפלי בזה.
ואם אין לך מה לעשות לגבי זה, אז מה את דואגת, גם ככה את לא יכולה לעשות כלום, תוציאי את המיטב מזה.
אמירה יפה של הדלאי לאמה ^^
אם יש לך מה לעשות לגבי זה, אז מה את דואגת, תטפלי בזה.
ואם אין לך מה לעשות לגבי זה, אז מה את דואגת, גם ככה את לא יכולה לעשות כלום, תוציאי את המיטב מזה.
אמירה יפה של הדלאי לאמה ^^
באותו הנושא: