5 תשובות
כן ( לא מבין בנושא אל תקחי ברצינות בשביל נאמנים)אבל כמות התה גורמת לי לחשוד שזה ספאם
שואל השאלה:
חחח לא זה לא ספאם זה דיאטה שנקראת 17 ימים ופשוט צריך תה כי זה מוריד נפח
חחח לא זה לא ספאם זה דיאטה שנקראת 17 ימים ופשוט צריך תה כי זה מוריד נפח
אנונימית
זאת דיאטה בלי פחמימות בכלל?
אנונימית
יש מצב
אבל תשתי מלא מים
ותאמת שזה תפריט טוב כיאלו יש פה כמות אוכל לא גדולה מידי ולא קטנה מידי
תנסי לשלב גם קצת ספורט
אבל תשתי מלא מים
ותאמת שזה תפריט טוב כיאלו יש פה כמות אוכל לא גדולה מידי ולא קטנה מידי
תנסי לשלב גם קצת ספורט
שואל השאלה:
כן זה שלוש מחזורים
מחזור ראשון שזה זה הוא בלי פחמימות וסוכרים
מחזור שני הרבה פחמימות
כן זה שלוש מחזורים
מחזור ראשון שזה זה הוא בלי פחמימות וסוכרים
מחזור שני הרבה פחמימות
אנונימית
באותו הנושא: