13 תשובות
לא ,יש כאלו שפשוט רוצים לעלות
ממש לא
אממ בתכלס כן ... מי שלא מאמין באלוהים או ביהדות אין לו סיבה לעלות לתודה אבל זה משתנה בין אדם לאדם כמובן
לא, אני מכירה כמה ילדים שלא מאמינים אבל עדיין עלו לתורה
שואל השאלה:
איש איש באמונתו יחייה
איש איש באמונתו יחייה
זה קצת מטומטם אבל תעשו מה שבאלכם
למה שתרצו בכלל?
למה שתרצו בכלל?
אנונימית
שואל השאלה:
נכון
נכון
מה שעשית זה מדהים, לפי מה שאני יודעת רוב הנערים עולים לתורה.. בין אם הם דתיים ללא דתיים. בגלל עצם היותם יהודים
שואל השאלה:
תודה רבה
תודה רבה
לצערי הרב, לא, וזה ממש לא תקין. זה מחטיא את הציבור, הרי אפיקורוס לא משלים את מניין העולים, ומכשיל את הצביור ב"אמן" יתומה, כי הוא מברך ברכות לבטלה.
איך הוא מברך "אשר נתן לנו תורת אמת" - אם הוא לא מאמין שזאת תורת אמת שה' נתן לנו? הוא משקר בברכתו?
איך הוא מברך "אשר נתן לנו תורת אמת" - אם הוא לא מאמין שזאת תורת אמת שה' נתן לנו? הוא משקר בברכתו?
אנונימי
לא, אני חושבת שזה יכול לחזק כאלו שלא מאמינים.
לא, אני עליתי לתורה רק בגלל שלא רציתי סתם לפספס את זה ואולי אני אתחרט, מה אכפת לי? סתם חוויה כזאת.
באותו הנושא: