4 תשובות
כי את רואה אותך כל יום ואת לא רואה את עצמך גודלת. לדוגמא אם היית משווה בין ליפני חודשיים לעכשיו כניראה שהיית רואה שינוי.
את מתאמנת בקצב קבוע? את אוכלת בריא ומאוזן? אז נחה כמו שצריך ואוכלת מאכלים עשירים בחלבון אחרי כל אימון?
איזה אימונים את עושה??
מה את אוכלת??
מה מבנה הגוף שלך...
זה תהליך שלוקח זמן וסבלנות תמשיכי עם שגרת חיים של אימונים ואוכל בריא ותראי תוצמאות