35 תשובות
מה זה פה אני לא מתכוונת לריב על זה או להתווכח מה
כן?
שואל השאלה:
אוקיי. אז אקפוץ ישר למסקנות בלי לחכות לאישור שלך.
הבאת ילדים היא בשביל שהאנושות לא תכחד? כן.
הסיבה לכך שלא רוצים להכחיד את האנושות היא בשביל להנות עוד בעולם הזה? כן.
להכחיד את האנושות = לא ללדת ילדים
לכן:
הסיבה לכך שרוצים להוליד עוד ילדים היא בשביל להנות עוד בעולם הזה.
להנות בעולם הזה - סיפוק עצמי.
הסיבה לכך שרוצים להוליד עוד ילדים היא בשביל סיפוק עצמי.
קיום הסיפוק העצמי - אגואיזם.
הסיבה הסיבה לכך שרוצים להוליד עוד ילדים היא אגואיסטית.
אוקיי. אז אקפוץ ישר למסקנות בלי לחכות לאישור שלך.
הבאת ילדים היא בשביל שהאנושות לא תכחד? כן.
הסיבה לכך שלא רוצים להכחיד את האנושות היא בשביל להנות עוד בעולם הזה? כן.
להכחיד את האנושות = לא ללדת ילדים
לכן:
הסיבה לכך שרוצים להוליד עוד ילדים היא בשביל להנות עוד בעולם הזה.
להנות בעולם הזה - סיפוק עצמי.
הסיבה לכך שרוצים להוליד עוד ילדים היא בשביל סיפוק עצמי.
קיום הסיפוק העצמי - אגואיזם.
הסיבה הסיבה לכך שרוצים להוליד עוד ילדים היא אגואיסטית.
אנונימית
תדמייני שאת בעצם יצרת בן אדם זה קסום וחוץ מזה זה נותן אושר להמון אנשים שהביאו ילדים לעולם (יש יוצאים מן הכלל)
אנונימית
בסדר אז ההורים שלך אגואיסטים וגם שלי וגם אני אהיה בעתיד
לא אכפת לי קצת חחח את יודעת
לא אכפת לי קצת חחח את יודעת
שואל השאלה:
^^בדיוק! בדיוק! זוהי הנקודה! זה נותן אושר להורים. הם מביאים ילדים לעולם בשביל אושר. אושר הוא רגש אנוכי. לכן, המניעים שלהם אנוכיים.
^^בדיוק! בדיוק! זוהי הנקודה! זה נותן אושר להורים. הם מביאים ילדים לעולם בשביל אושר. אושר הוא רגש אנוכי. לכן, המניעים שלהם אנוכיים.
אנונימית
אני לא מגדירה את זה כמשהו רע עדיין
אז את אומרת שזה שההורים שלך הולידו אותך זה אנוכי?
שואל השאלה:
כן, כמובן.
כן, כמובן.
אנונימית
שואל השאלה:
גם לדעתי אנוכיות זה לא דבר רע.
גם לדעתי אנוכיות זה לא דבר רע.
אנונימית
אז מה את רוצה אחותיי
הם לא בהכרח מביאים ילדים לעולם בשביל אושר הם מביאים ילדים לעולם בשביל ליצור חיים לי זה נראה אפילו משהו שהוא יפה
שואל השאלה:
אני רוצה להוכיח לאלה שענו על השאלה שבחמות ("האם להביא ילד אחד זה אנוכי?" משהו בסגנון) "לא" שהבאת ילדים היא כן אנוכית.
אני רוצה להוכיח לאלה שענו על השאלה שבחמות ("האם להביא ילד אחד זה אנוכי?" משהו בסגנון) "לא" שהבאת ילדים היא כן אנוכית.
אנונימית
שואל השאלה:
^^^תקראי שוב את מה שכתבת.
הבאת ילדים = יצירת חיים. יצירת החיים היא אגואיסטית, הוכחתי את זה כבר לפני.
^^^תקראי שוב את מה שכתבת.
הבאת ילדים = יצירת חיים. יצירת החיים היא אגואיסטית, הוכחתי את זה כבר לפני.
אנונימית
בדיוק
שואל השאלה:
^^^תקרא את מה שכתבתי כמה תגובות לפני.
^^^תקרא את מה שכתבתי כמה תגובות לפני.
אנונימית
מה הקשר מביאים ילדים בשביל שהאנושות תמשיך להתקיים זה לא אנוכי כי עובדה שאחריי שאני אמות כנראה לא יהיה לי אכפת מה יהיה כאן אבל אני אעשה את זה בשביל הדורות הבאים (מין הסתם זה לא רק ואני אביא ילדים גם בגלל סיבות אנוכיות אבל זה גם וגם) ועזבו שאני רק בת 13 אבל אני אונרת בכלליות
יצירת החיים זה פאקינג ליצור בן אדם שהוא חיי ונושם אולי זה אנוכי לפי דעתך אבל בסופו של דבר הבן אדם הזה יוכל אולי יום אחד להציל אנשים בעזרת טכנולוגיה מתקדמת או טיפול או תרופה
הסיבה לכך שלא רוצים להכחיד את האנושות היא בגלל שאנשים רוצים להנות עוד בעולם? מה הקשר זה לא באמת עוזר לי שאני מביאה ילדים (זה עוזר כי פחות משעמם לי וכאלה אבל צשתפי פעולה רגע) זה עוזר יותר לאנשים אחרים ולדורות הבאים כי הם רוצים שיהיה זה לא ברור אבל לא נורא
שואל השאלה:
"את יודעת מה זה אגואיזם? זה לחשוב רק על עצמך. איך בדיוק יצירת חיים זה אגואיסטי?"
יצירת חיים היא אגואיסטית כי היא מונעת מהרגשות, הרצונות *שלנו* והשאיפה שלנו לאושר.
"את יודעת מה זה אגואיזם? זה לחשוב רק על עצמך. איך בדיוק יצירת חיים זה אגואיסטי?"
יצירת חיים היא אגואיסטית כי היא מונעת מהרגשות, הרצונות *שלנו* והשאיפה שלנו לאושר.
אנונימית
מי אמר שזה רע?
זה לא רק *שלנו* זה גם של הדור הבאה...
שואל השאלה:
אני לא אמרתי שזה רע. זה טוב מאוד, לדעתי.
אני לא אמרתי שזה רע. זה טוב מאוד, לדעתי.
אנונימית
שואל השאלה:
labelo idk 185
גם אם זה נכון, בכך שיוצרים חיים, מגשימים את הרצון האנוכי שלנו שהוא לעזור לאנשים ולדורות הבאים להתקיים.
labelo idk 185
גם אם זה נכון, בכך שיוצרים חיים, מגשימים את הרצון האנוכי שלנו שהוא לעזור לאנשים ולדורות הבאים להתקיים.
אנונימית
זה לא אנוכי אם אנחנו רוצים לעזור למישהו אחר
שואל השאלה:
זה אנוכי, ועוד איך.
הרי בכך שאת עוזרת למישהו אחר, את מקיימת את הרצון *שלך*, כלומר, גם העזרה שלך נבעה ממניעים אנוכיים.
זה אנוכי, ועוד איך.
הרי בכך שאת עוזרת למישהו אחר, את מקיימת את הרצון *שלך*, כלומר, גם העזרה שלך נבעה ממניעים אנוכיים.
אנונימית
זה כמו להגיד שלמצוא תרופה לסרטן זה אגואיסטי לפי מה שאת טוענת כל דבר בעולם זה אגואיסטי
אני מביאה ילדים לעולם *בשבילם* ואני עושה את זה בשבילם כי ככה באלי אז זה אגואיסטי בתכלס זה נכון אבל גם די מפגר...
אני מביאה ילדים לעולם *בשבילם* ואני עושה את זה בשבילם כי ככה באלי אז זה אגואיסטי בתכלס זה נכון אבל גם די מפגר...
שואל השאלה:
נכון, כל דבר הוא אגואיסטי.
נכון, כל דבר הוא אגואיסטי.
אנונימית
אוקיי
יותר קל לא להביא ילדים, אנשים חושבים שלהמשיך את האנושות זה טוב.
שואל השאלה:
כן, אני רוצה שכל האנושות תכחד. אבל זה לא העניין.
את טוענת שהבאת ילדים היא בשביל שהאנושות לא תכחד, נכון?
כן, אני רוצה שכל האנושות תכחד. אבל זה לא העניין.
את טוענת שהבאת ילדים היא בשביל שהאנושות לא תכחד, נכון?
אנונימית
זה די אחד ממאפייני החיים אם את רוצה שכל האנשים בעולם יכחדו אז שיהיה לך בכיף לחלום על זה או משהו
שואל השאלה:
אם כן, אז תוכיחו. נסו להוכיח.
אם כן, אז תוכיחו. נסו להוכיח.
אנונימית
וזה מה שקורה לאנשים שלא מאמינים. לא מוצאים תכלית לאנושות
אנונימי
נכון אין תכלית אבת עדיף מלמצוא תכלית בכלום
באותו הנושא: