3 תשובות
אם לא טוב לך אז לסנן.
אכילה רגשית בהחלט דורשת תקשורת עם מישהו.
זה לא דבר בריא, זה לא אמור להיות השגרה שלך.
בבקשה אל תדחי, את צריכה את העזרה הזאת.
אכילה רגשית מזיקה ונובעת בדרך כלל ממועקה, את צריכה מישהו שיעבור איתך את התהליך הזה ושיעזור לך להיפתר מזה.
תקחי את עצמך בידיים ואל תבריזי, זה פשוט חוסר אחראיות וכבוד לגופך אם תזניחי אותו.