9 תשובות
גם לי היה הרגע ממש מזהה איתך, היה לי דופק מואץ ורעידות בגוף. התקופה הזויה הזויה.. אשמח שתשלח לי הודעה 0539530418
תפנה לפסיכולוג אבל במקרה של התקף חרדה עדיף להיות כמה שפחות בלי אנשים
תרגעי הכול בסדר תתרכזי במה שאת קוראת עכשיו בסדר?
תנערי את האצבעות שלך ואת הרגליים ותתקשרי לאמא שלך או מישהו שיכול לבוא אלייך
הסחת דעת זה מאוד חשוב עכשיו
תתרכז ותירגע סורי תיקון אוטומטי
שירים
לעצור, לעשות נשימה ארוכה, להסתכל על נוף/סרטונים של יום וכדומה (יש ביוטיוב), לשים שירים אם זה עוזר, להתיישב, להסתכל על נקודה קבועה, לומר לעצמך שהכל יהיה בסדר.
זה משהו חד פעמי או קבוע?
שואל השאלה:
קבוע אבל זה ממש גרוע מאחרים
אנונימי
לך תשתה מים ותשתוף פנים ותעשה משהו שמרגיע אותך, אצלי זה מוזיקה, מקווה שעזרתי
תנשום מהאף תחזיק 3 שניות ותוציא ככה עוד פעם ועוד פעם עד שאתה נרגע ואז תתקשר לאדם קרוב שאתה סומך עליו ופשוט תספר ואחרי זה תפנה לפסיכולוג או פסיכיאטר וזה באמת לא בושה