8 תשובות
ושישן על הצד זה ממש חשוב אחרת הוא חכול להיחנק אם הוא יקיא
נראה לי שלא כדי להפריע לו יותר מדיי כי הוא בטח עייף ורוצה לישון. נראה לי שכדי רק להביא לו מים ואולי דלי ליד המיטה
נשבעת שאת אחות טובה אני הייתי יושבת לתעד הכול לסחוט את אחותי אחר כך
תתני לו לישון טוב ותתני לו עם הוא כל פעם קצת מים לא בבת אחת שלא יקיא שוב
אבל תני לו מים או מיץ תפוזים
אין לך כל כך מה לעשות עם זה, שילך לישון וזהו בבוקר הוא יקום כמו חדש
רק להביא לו מים שתרד לו הסטלה וקצת להשגיח עליו שלא יעשה שטויות אבל זה ממש לא תלוי בך
באותו הנושא: