5 תשובות
הולכת לדיאטנית
את צריכה להכניס לגוף פחות קלוריות - לאכול מזון מופחת שומן ופחמימות.

ולשרוף יותר קלוריות - פעילות גופנית כגון הליכה, ריצה, שחיה או כל פעילות אירובית אחרת.

אם שני הנ"ל חדשים לך לגמרי - ממולץ להוועץ באיש מקצוע בטרם תעשי שינוי קיצוני.

בהצלחה.
את לא. כי זה לא בריא.
אבל אם את כל כך רוצה אז את עושה ספורט כמו משוגעת ואוכלת כרגיל אבל בכמויות יותר קטנות ורק 3 פעמים ביום ולא לפני השינה.
מישהי
כל יום לרוץ 45 דקות הליכה מהירה כל טוב
אל תאכלי
אנונימי