3 תשובות
הגיוני תשתיקי ותפעילי ספוטיפיי
חחח גם אני
אל תשתיקי כי את לא תשמעי מתי עוברים לתרגילים אחרים וזה לא נוח תאמיני לי ניסיתי.. אז או שתחליפי אימונים או שאם בא לך יש איזה אפליקציה שנקראת "tabata timer (זה לא בהכרח קשור לטבטה) את יכולה להכניס לשם את התרגילים וזה ממש קל ונוח
אני משתמשת בה מלאא את גם יכולה לבנות לעצמך איזה אימונים שבא לך
שואל השאלה:
חח האמת שכבר השתקתי והיה סבבה. תודה
אנונימית