7 תשובות
ממש לא
זה אפילו מעט...
הפואנטה בדיאטה זה לאכול עד שאת שובעת, פשוט תאכלי אוכל בריא שממלא אותך די מהר... לא חסר מאכלים כאלה...
זה אפילו מעט...
הפואנטה בדיאטה זה לאכול עד שאת שובעת, פשוט תאכלי אוכל בריא שממלא אותך די מהר... לא חסר מאכלים כאלה...
אנונימית
לא רק שזה לא הרבה
זה ממש קצת
ישלך עוד זמן עד הערב תאכלי ארוחה מסודרת
זה ממש קצת
ישלך עוד זמן עד הערב תאכלי ארוחה מסודרת
מה שהיא אמרה^
אנונימית
אם תאכלי מעט ביום, זה לא יעזור... זה רק יכניס את הגוף שלך לסטרס וזה יגרום לך להשמין בקלות ולהיות חלשה כי הגוף ינסה לשמר את האנרגיות שלך... (אם לא הבנת אני אסביר יותר בשמחה)
בקיצור תקשיבי לגוף שלך ותאכלי כמו שצריך, בארוחות מסודרות ומאכלים אמיתיים במקום כדורי שוקולד ופרוסות עוגה..
בקיצור תקשיבי לגוף שלך ותאכלי כמו שצריך, בארוחות מסודרות ומאכלים אמיתיים במקום כדורי שוקולד ופרוסות עוגה..
אנונימית
אכלת ממש טיפה
את חייבת לאכול עוד, זה ממש לא בריא
את חייבת לאכול עוד, זה ממש לא בריא
בקושי 700, ילד בן שנתיים צריך יותר.
איפה נפלת בדיוק?
את אמורה לאכןל פי 2 קלוריות משאכלת היום אם את לא רוצה להגיע לבית חולים
את אמורה לאכןל פי 2 קלוריות משאכלת היום אם את לא רוצה להגיע לבית חולים
באותו הנושא: