התחברות
הרשמה
אם אני רוצה להרזות (לא להתחטב עם פס וכאלה) גירעון קלורי שלילי וריצות יעזרו? או שאני צריכה גם להתאמן?
5 ביוני 2021, 10:32
ירידה במשקל
אחוזי שומן
פעילות גופנית
גירעון קלורי
שריפת קלוריות
2 תשובות
אירובי וגירעון קלורי זה מעולה
נ
ניקו די אנג'לו/אוראו
אירובי וגרעון קלורי זה סבבה לגמריי
P
Poal
באותו הנושא:
עדיף קודם להרזות ואז להתחטב או לשלב בין שניהם באותו זמן ?
אם אני רוצה להתחטב, ולא להרזות אני יכולה לאכול את הדברים האלה?
מי שהצליח לרדת במשקל/ להרזות / להתחטב -
יש פה כאלה שהיו רוצים להרזות/להתחטב לקיץ הקרוב?
מי שרוצה להרזות/להתחטב ולא מתאמן - למה אתם לא מתאמנים?
אם אני רוצה להרזות ולהוריד אחוזי שומן (להתחטב)
אני רוצה להרזות להתחטב מה עדיף ללכת למכון כושר או סטודיו
איך לעשות אימונים מבלי להרזות ופשוט להתחטב?
האם אפשר להתחטב או לפחות להרזות מתרגילים בבית?
זה בסדר מה שאכלתי אם אני רוצה להתחטב ולהרזות, ובקיצור להוריד מאחוזי השומן..
אפשר להתחטב או להרזות רק מאימונים בבית בלי חדר כושר?