6 תשובות
מה אכלת
תלוי מה אכלת...
בתכלס הארוחה של הבוקר היא הארוחה הכי חשובה ביום וזה אומר שצריך לאכול בה הכי נכון ולא מעט... כדי שיהיה לך אנרגיה לשאר היום
בתכלס הארוחה של הבוקר היא הארוחה הכי חשובה ביום וזה אומר שצריך לאכול בה הכי נכון ולא מעט... כדי שיהיה לך אנרגיה לשאר היום
תלוי במאזן הקלורי הנייטרלי שלך ומה המטרה שלך
שואל השאלה:
אני 1.58 שוקלת 42 ואני בחיטוב אז אני צריכה לאכול 1200
אני 1.58 שוקלת 42 ואני בחיטוב אז אני צריכה לאכול 1200
אנונימית
1200 וואו זה כלום, אבל בכל זאת אכלת רק 400 יש לך עוד 800 אז תחלקי את זה בצורה שלא תהיי רעבה במהלך היום
זה באמת בסדר
באותו הנושא: