4 תשובות
אני חושבת שאם את רוצה לרדת במשקל עדיף שתאכלי משהו שיש בו סיבים תזונתיים טובים יותר ממגנום , לא שאני אוסרת עלייך לאכול את המגנים אבל הקלוריות הן לא הדבר המרכזי אלא הסיבים התוזונתיים , תאכלי חביתה עם ירקות וגבינה שמלא בסיבים מאשר מגנום שמלא בסוכר , אבל בסופו של דבר תקשיבי לגוף שלך ולעצמך
אנונימית
בעיקרון אם את עדיין בגירעון קלורי, אז כן.
אבל אם בא לך משהו טעים - תנסי להבין משהו בריא יותר ממגנום.
במקום ארוחת ערב לא כדאי. אם את לא ממש רעבה עדיף שתקחי פירות או סלט קטן. הכול עדיף על ממתקים. אבל את כן יכולה להכניס ממתקים לדיאטה שלך מדי פעם. זה חשוב וזה יכול להיות בריא בכמויות הנכונות.
4AM
אני לא חושבת שזה רעיון טוב אולי תאכלי אם בא לך משהו מתוק פרי או משהו