3 תשובות
אני חושבת שעדיף שלא עשיתי פעם ככה כי חשבתי שלא עשיתי מספיק טוב וממש נתפסו לי השרירים לפי מה שהבנתי אפשר לעשות כל יום אימון אבל לא כל יום משקולות
אם את מחר מרגישה שהרגליים תפוסות עדיף שלא תעשי
תעשי יום כן יום לא עם האימונים
זה לא טוב להעמיס על השרירים
תעשי יום כן יום לא עם האימונים
זה לא טוב להעמיס על השרירים
שואל השאלה:
לא שמתי לב ש1 בלילה כשאני אומרת היום
אז זה אתמול
לא שמתי לב ש1 בלילה כשאני אומרת היום
אז זה אתמול
באותו הנושא: