7 תשובות
מגבת זה על מתקנים עם ישיבה/שכיבה
כי כולם מזיעים וזה דוחה להיות בלי ולא מתחשב באחרים אם אתה גם מזיע
זהו, זה הידע שלי בנושא חדרי הכושר
כי כולם מזיעים וזה דוחה להיות בלי ולא מתחשב באחרים אם אתה גם מזיע
זהו, זה הידע שלי בנושא חדרי הכושר
מגבת שמים על המתקן במידה ויושבים וגם בשביל זיעה
שואל השאלה:
אז מסתבר שזה כל מה שצריך לדעת?-
אז מסתבר שזה כל מה שצריך לדעת?-
אנונימי
אתה צריך גם להבין איך משתמשים במכשירים
טיפ- אם אתה עולה פעם ראשונה על גרביטון אז אל תשים על 5 קילו או משהו כי נראה לך שזה משקל נמוך שטוב למתחילים(אתה פשוט תיפול), בגרביטון זה בדיוק הפוך! ככל שהמשקל נמוך יותר זה קשה יותר.
טיפ- אם אתה עולה פעם ראשונה על גרביטון אז אל תשים על 5 קילו או משהו כי נראה לך שזה משקל נמוך שטוב למתחילים(אתה פשוט תיפול), בגרביטון זה בדיוק הפוך! ככל שהמשקל נמוך יותר זה קשה יותר.
תעשה full body
מגבת זה לזיעה
המגבת כדי לא להזיע על מתקנים
אנונימי
באותו הנושא: