5 תשובות
זה יכול לגרום לך לפתח הפרעות אכילה
חחח עשיתי את זה וזה עשה לי בלגן בגוף אכלתי כל יום רק 600 קלוריות ו התאמנתי כמו חולה נפש כל יום
כמובן שסטיפס לא המקום לשאלות כאלה, אך זה נראה שספורטאים עושים את זה דרך אמצעים לא בריאים במיוחד.
שואל השאלה:
זה הגיוני תאמין/י לי. כבר לא פעם ולא פעמיים שספורטאים עושים את זה. אשמח להזדהות, אשמח לעצות כלשהם
זה הגיוני תאמין/י לי. כבר לא פעם ולא פעמיים שספורטאים עושים את זה. אשמח להזדהות, אשמח לעצות כלשהם
אנונימית
לא נשמע לי הגיוני בכלל
לא קשור כבר לבריא או לא , הגיוני לא נשמע אלא אם כן אתה לא אוכל כלום כלום כלום ומתאמן במשך שבוע
לא קשור כבר לבריא או לא , הגיוני לא נשמע אלא אם כן אתה לא אוכל כלום כלום כלום ומתאמן במשך שבוע
באותו הנושא: