2 תשובות
אירובי..?
אם ישלך התקפי אכילה זה נובע מזה שאת לא אוכלת נכון,ואי ספיקה קלורית מספקת והגוף שלך מאותת על כך!
לבדוק כמה את אוכלת באמת וכנראה שהכמות אינה מספיקב לגופך