4 תשובות
מצטרפת לשאלה :) נעצתי
אנונימית
לכל אחד תוכנית אחרת יש מישהו שזה טוב לא יותר ומישהו שזה טוב לו פחות תחפשי יותר תרגילים באינטרנט ותבני לעצמך תוכנית עם התרגילים שאת אוהבת
מתחילים לאט לאט.
תתאמן על ידיים רגליים בטן חזה וגב שאלו השרירים החשובים לדעתי.
כמובן בשביל להגדיל שרירים זה מסה וכמובן חלבון.
ואחרי שתתקדם קצת תמצא בעצמיך תרגילים שאתה אוהב לאימונים.
בהצלחה
חיטוב = מאזן קלורי שלילי = ירידה במשקל...

אין כזה דבר חיטוב אבל לא ירידה במשקל(אלא אם כן את תצליחי לעלות בדיוק את השומן שירדת בשריר אבל לא נשמע לי הגיוני ובטח שלא במאזן קלורי שלילי)