2 תשובות
לא הבנתי מה קשור 1 ל-2.
שחייה זה לא תחליף לאימון חזה
אנונימי
כבר עדיף לך לעשות שכיבות שמיכה/מקבילים עד כשל, שחייה לא ממש תעזור לך בפיתוח מסה. אבל לך על זה אם אתה רוצה לעשות אירובי